A quali prublemi deve esse attentu à a fabricazione di muffa

A quali prublemi deve esse attentu à a fabricazione di muffa

novu Google-57

1. Coglie l'infurmazioni necessarii
Quandu si cuncepisce una fustella di stampa à freddo, l'infurmazioni per esse raccolte includenu disegni di u produttu, campioni, travaglii di cuncepimentu è disegni di riferimentu, ecc.
l) Sapete s'ellu a vista di u produttu furnita hè cumpleta, s'ellu i requisiti tecnichi sò chjaru, è s'ellu ci sò esigenze speciali.
2) Capisce se a natura di a produzzione di a parte hè una pruduzzione di prova o una produzzione in lotti o in massa per determinà a natura strutturale diu muffa.
3) Capisce e proprietà di u materiale (duru, duru o semi-duru), dimensioni è metudi di fornitura (cum'è strisce, bobine o usu di scarti, etc.) di e parti per determinà u spaziu raghjone per u blanking è u metudu di alimentazione di stampatura.
4) Capisce e cundizioni di stampa applicabili è e specificazioni tecniche cunnesse, è determina u moldu adattatu è i parametri cunnessi secondu l'equipaggiu sceltu, cum'è a dimensione di a basa di u muffa, a dimensione diu muffamanicu, l'altezza di chjusu di u moldu, è u mecanismu di alimentazione.
5) Capisce a forza tecnica, e cundizioni di l'equipaggiu è e cumpetenze di trasfurmazioni di a fabricazione di stampi per furnisce una basa per a determinazione di a struttura di u muffa.
6) Capisce a pussibilità di maximizà l'usu di e parti standard per accurtà u ciculu di fabricazione di muffa.

 

2. Analisi di prucessu di stampa
Stamping processability si riferisce à a difficultà di stamping parti.In termini di tecnulugia, analizà principalmente se e caratteristiche di a forma, dimensioni (distanza minima di u bordu di u foru, apertura, spessore di materiale, forma massima), esigenze di precisione è proprietà di materiale di a parte rispondenu à i requisiti di u prucessu di stampa.S'ellu si trova chì u prucessu di stampa hè poviru, hè necessariu di prupone l'emendamenti à u pruduttu stampatu, chì pò esse mudificatu dopu chì u designer di u produttu accetta.

3. Determinà un pianu di prucessu di stamping raghjone
U metudu di determinazione hè a siguenti:
l) Eseguite analisi di prucessu secondu a forma, a precisione dimensionale è i requisiti di qualità di a superficia di u travagliu per determinà a natura di i prucessi basi, vale à dì blanking, punching, piegatura è altri prucessi basi.In circustanze normale, pò esse direttamente determinate da i requisiti di disegnu.
2) Determina u numeru di prucessi, cum'è u numeru di deep drawing, secondu à i calculi di prucessu.
3) Determinà a sequenza di l'arrangiamentu di u prucessu secondu e caratteristiche di deformazione è i requisiti di dimensione di ogni prucessu, per esempiu, se per punch prima è poi piegate o prima curva è poi punch.
4) Sicondu u batch di pruduzzione è e cundizioni, determinà a cumminazione di prucessi, cum'è u prucessu di stampa cumpostu, u prucessu di stampa cuntinuu, etc.
5) Infine, l'analisi cumpleta è a comparazione sò realizati da l'aspettu di a qualità di u produttu, l'efficienza di a produzzione, l'occupazione di l'equipaggiu, a difficultà di fabricazione di u moldu, a vita di u moldu, u costu di u prucessu, a facilità di funziunamentu è a sicurezza, etc. Sutta a premisa di scuntrà a qualità. esigenze di stampatura di pezzi, Determinà u pianu di prucessu di stampatura più economicu è ragiunate adattatu à e cundizioni di produzzione specifiche, è compie a carta di stampatura (u cuntenutu include u nome di u prucessu, u numeru di prucessu, u sketch di u prucessu (forma è dimensione di u pruduttu semi-finitu), u muffa utilizata. , equipaggiu selezziunatu, esigenze di ispezzione di prucessu, piastra (specificazioni di materiale è prestazione, forma è dimensione in biancu, etc.):;

4 Determinate a struttura di u moldu
Dopu a determinazione di a natura è a sequenza di u prucessu è a cumminazione di prucessi, u pianu di u prucessu di stampa hè determinata è a struttura di a morta di ogni prucessu hè determinata.Ci sò parechji tippi di fustelle di punching, chì deve esse sceltu secondu u batch di pruduzzione, a dimensione, a precisione, a cumplessità di a forma è e cundizioni di produzzione di e parti perforate.I principii di selezzione sò i seguenti:
l) Determinà s'ellu si deve aduprà muffa simplice o struttura di muffa composta secondu u batch di produzzione di a parte.In generale, u moldu simplice hà una vita bassa è un costu bassu;mentri u moldu cumpostu hà una longa vita è altu costu.

2) Determinà u tipu di fustellu secondu e esigenze di dimensione di a parte.
Se l'accuratezza dimensionale è a qualità trasversale di e parti sò alta, a struttura di precisione deve esse usata;per e parti cù esigenze di precisione generale, ponu esse aduprati fustelle ordinarie.A precisione di e parti perforate da a fustella composta hè più altu ch'è quella di a fustella progressiva, è a fustellata prugressiva hè più altu ch'è a morta di prucessu unicu.

3) Determinà a struttura di u fustu secondu u tipu d'equipaggiu.
Quandu ci hè una stampa di doppia azione durante l'imbuttatura profonda, hè assai megliu di sceglie una struttura di fustella di doppia azione chè una struttura di fustelle d'azione unica.
4) Sceglite a struttura di u fustu secondu a forma, a dimensione è a cumplessità di a parte.In generale, per i grandi pezzi, per facilità a fabricazione di muffa è simplificà a struttura di u moldu, sò usati muduli di un prucessu unicu;per i pezzi chjuchi cù forme cumplesse, per a facilità di pruduzzione, sò cumunamenti utilizati stampi cumposti o prugressivi.Per i pezzi cilindrici cù grande pruduzzione è dimensioni esterne chjuche, cum'è carcasse di transistor semiconductor, deve esse aduprata una fustella progressiva per u disegnu continuu.
5) Sceglie u tipu di muffa secondu u putere di fabricazione di u muffa è l'ecunumia.Quandu ùn ci hè micca capacità di fabricà muffa d'altu livellu, pruvate à disignà una struttura di muffa più simplice chì hè pratica è fattibile;è cù l 'apparicchiaturi considerable è forza tecnicu, in ordine per migliurà a vita di u muffa è scuntrà i bisogni di pruduzzioni di massa, tu avissi a sceglie una struttura Precision die più cumplessa.
In cortu, quandu selezziunate a struttura di u fustu, deve esse cunsideratu da parechji aspetti, è dopu un analisi cumpletu è paraguni, a struttura di u fustu sceltu deve esse u più raghjone pussibule.Vede a Table 1-3 per a paraguni di e caratteristiche di varii tipi di moldi.

5. Eseguite calculi prucessu necessariu
U calculu di u prucessu principale include i seguenti aspetti:
l) Càlculu di dispiegamentu in biancu: Hè principarmenti per determinà a forma è a dimensione dispiegata di i spazii per i pezzi piegati è i pezzi in fondu, in modu chì u layout pò esse realizatu sottu u principiu più ecunomicu, è i materiali applicabili ponu esse raghjone. determinatu.

2) Càlculu di a forza di punzone è a selezzione preliminare di l'equipaggiu di stampaggio: u calculu di a forza di punzonazione, a forza di curvatura, a forza di tiratura è a forza ausiliaria ligata, a forza di scaricamentu, a forza di spinta, a forza di supportu in biancu, etc., se ne necessariu, hè ancu bisognu di calculà u punching. travagliu è Power in ordine per selezziunà a stampa.Sicondu u disegnu di layout è a struttura di u moldu sceltu, a pressione di punching tutale pò esse facilmente calculata.Sicondu a pressione di punching totali calculata, u mudellu è e specificazioni di l'equipaggiu di stampa sò inizialmente scelti.Dopu chì u disegnu generale di u muffa hè statu cuncepitu, verificate l'equipaggiu Se a dimensione di u fustu (cum'è l'altezza chjusa, a dimensione di a tavola di travagliu, a dimensione di u foru di fuga, etc.) risponde à i requisiti, è infine determinà u tipu è e specificazioni di a stampa.

3) Càlculu di u centru di pressione: Calculate u centru di pressione, è assicuratevi chì u centru di pressione di u muffa coincide cù a linea centrale di u manicu di u muffa quandu cuncepisce u muffa.U scopu hè di impedisce u muffa da esse affettata da a carica eccentrica è chì affetta a qualità di u moldu.

4) Eseguite u calculu di u layout è l'utilizazione di materiale.Per furnisce una basa per a quota di cunsumu materiale.
U metudu di cuncepimentu è i passi di u disegnu di u layout: generalmente cunsiderà è calculate a rata d'utilizazione di i materiali da a perspettiva di u layout prima.Per i pezzi cumplessi, a carta grossa hè generalmente tagliata in 3 à 5 campioni.Diversi suluzioni pussibuli sò scelti.Soluzione ottima.Oghje, a disposizione di l'urdinatore hè comunmente utilizata è poi cunsidereghja in modu cumpletu a dimensione di a dimensione di u muffa, a difficultà di a struttura, a vita di u muffa, a rata di utilizzazione di materiale è altri aspetti.Sceglite un pianu di layout raghjone.Determinà a superposizione, calculate a distanza di u passu è a larghezza di u materiale.Determina a larghezza di u materiale è a tolleranza di a larghezza di u materiale secondu e specificazioni di u materiale standard (striscia).Allora tracciate u layout sceltu in un disegnu di layout, marcate a linea di sezione appropritata secondu u tipu di muffa è a sequenza di punzone, è marcate a dimensione è a tolleranza.

5) Càlculu di a distanza trà i muffa cunvex è cuncavi è a dimensione di a parte di travagliu.

6) Per u prucessu di disegnu, determinà se u fustu di disegnu usa un supportu in biancu, è eseguisce i tempi di disegnu, a distribuzione di taglia di ogni prucessu intermediariu, è u calculu di a dimensione di u pruduttu semifinitu.
7) Calculi spiciali in altri spazii.

6. Disegnu di muffa generale
In basa di l'analisi è u calculu sopra, u disignu generale di a struttura di u muffa pò esse realizatu, è u sketch pò esse disegnatu, l'altezza chjusa diu muffapò esse calculatu preliminarly, è a taglia di contu di umuffa, a struttura di a cavità è u metudu di fissazione pò esse apprussimatamente determinata.Cunsiderate ancu i seguenti:
1) A struttura è u metudu di fissazione di cunvex è cuncavemuffa;
2) U metudu di pusizzioni di u pezzu di travagliu o in biancu.
3) Discaricamentu è scaricamentu di u dispusitivu.
4) Modu di guida di umuffaè i dispusitivi ausiliari necessarii.
5) Metudu di alimentazione.
6) Determinazione di a forma di a basa di u moldu è a stallazione di u fustu.
7) Applicazione di standardparti di muffa.
8) Selezzione di l'equipaggiu di stampa.
9) Operazione sicura dimuffas, ecc.


Tempu di post: Apr-28-2021