A diffarenza trà plastica degradable è plastica non-degradable

A diffarenza trà plastica degradable è plastica non-degradable

À l'iniziu di a prohibizione di plastica, ci vole à esse assai zitelli chì si dumandanu ciò chì hè u plasticu biodegradable.Chì ci hè a diffarenza trà i plastichi degradabili è i plastichi non-degradabili? Perchè usemu biodegradablepruduttu plasticu?Chì sò i vantaghji di i plastichi biodegradabili? Fighjemu un ochju à i dettagli.

pp-materiale-1

I plastichi degradabili si riferiscenu à un tipu di plastica chì e so proprietà ponu risponde à i requisiti di l'usu è restanu immubiliate durante a vita di conservazione, ma ponu esse degradate in sustanzi chì sò innocu à l'ambiente in cundizioni ambientali naturali dopu l'usu.Per quessa, si tratta di plastica degradable ambientalmente.

Attualmente, ci sò parechji novi tippi di plastica: plastica biodegradable, plastica fotodegradable, plastica luminosa, ossidazione / biodegradable, plastiche biodegradabili basati in diossidu di carbonu, plastiche degradabili di resina di amido termoplastica.I sacchetti di plastica degradabili (vale à dì, sacchetti di plastica ecologichi) sò fatti di materiali polimeri cum'èPLA,PHAs,PA, PBS.U saccu di plastica tradiziunale non-degradable hè fattu di plastica PE.

pp-produttu-1

Vantaghji di i plastichi degradabili:
In cunfrontu cù i plastichi di "basura bianca" chì ponu sparisce per centu anni, in cundizioni di compostu, i prudutti cumpletamente biodegradabili ponu esse scomposti da più di 90% di i microorganisimi in 30 ghjorni è entra in a natura in forma di diossidu di carbonu è acqua.In cundizioni senza compostu, a parte micca trattata di i prudutti cumplettamente biodegradabili di a pianta di trattamentu di i rifiuti si degrada gradualmente in 2 anni.
I sacchetti di plastica degradabili ponu generalmente esse scomposti in un annu, mentre chì a prutezzione ambientale olimpicafunnels di plasticapò ancu cumincià à scumpressà 72 ghjorni dopu l'eliminazione.I sacchetti di plastica non degradabili piglianu 200 anni per degradà.

Ci sò dui usi principali di plastica degradable:

Unu hè u campu induve i plastichi ordinali eranu urigginariamenti utilizati.In questi spazii, a difficultà di cullà i prudutti di plastica dopu l'usu o u cunsumu pò causà danni à l'ambiente, cum'è film plasticu agriculu è imballaggi plastichi dispunibuli.
U sicondu hè u campu di rimpiazzà altri materiali cù plastica.L'usu di plastichi degradabili in questi spazii pò purtà cunvenzione, cum'è unghie di palla per i campi di golf è materiali di fissazione di piantini per l'afforestazione di a foresta pluviale tropicale.

Cù supermercati, takeout, catering è altri lochi anu rispostu à e restrizioni di plastica, prumove attivamente l'usu di prudutti plastichi biodegradabili, a diffarenza trà plastichi degradabili è plastichi non degradabili è i vantaghji di plastichi degradabili sò ancu furniti à tutti.
Attualmente, assai sustituti per i prudutti di plastica sò sempre esplorati.


Tempu di post: Feb-20-2021