A cumpusizioni di u moldu

A cumpusizioni di u moldu

Quali parti di u muffa sò custituiti da:

In più di u moldu stessu, hà ancu bisognu di una basa di u moldu, una basa di u moldu è un core di u moldu per fà chì a parte sia espulsa.Sti parti sò generalmente fatti di tipu universale.

Muffa:

1. Diversi stampi è arnesi utilizati in a pruduzzione industriale per ottene i prudutti richiesti per metudi cum'è iniezione, soffiatura, estrusione, fusione o forgiatura, fusione è stampatura.In corta, un muffa hè un strumentu utilizatu per fà l'uggetti stampati.Stu strumentu hè cumpostu di parechji parti, è differente muffa sò cumposti di sfarenti parti.Realizza principalmente a trasfurmazioni di a forma di l'articulu per mezu di u cambiamentu di u statu fisicu di u materiale furmatu.Cunnisciuta cum'è a "Mamma di l'Industria".

2. Sutta l'azzione di a forza esterna, u biancu diventa un strumentu cù una forma è una dimensione specifica.Hè largamente utilizatu in punching, fustellatura, intestazione à freddo, estrusione, pressatura di parti di metallurgia di polveri, fusione di pressione, è a furmazione è a trasfurmazioni di plastica di l'ingegneria, gomma, ceramica è altri prudutti per compressione o iniezione.U moldu hà un contornu specificu o una forma di cavità interna, è a forma di contornu cù un tagliu di tagliu pò esse usata per separà u biancu secondu a forma di cuntorni (punching).A forma di a cavità interna pò esse usata per ottene a forma tridimensionale currispondente di u biancu.U moldu in generale include duie parte: un moldu mobile è un moldu fissu (o un moldu cunvex è un moldu cuncavu), chì ponu esse separati o cumminati.I pezzi sò pigliati quandu sò siparati, è i spazii sò injected in a cavità di u moldu per furmà quandu sò chjusi.U moldu hè un strumentu di precisione cù una forma cumplessa è pò sustene a forza di espansione di u biancu.Havi elevati requisiti per a forza strutturale, rigidità, durezza di a superficia, rugosità di a superficia è precisione di trasfurmazioni.U livellu di sviluppu di a pruduzzioni di muffa hè unu di i segni impurtanti di u livellu di a fabricazione meccanica.

【Classificazione di muffa】

Sicondu i diversi materiali molding: moldi di hardware, moldi di plastica, è i so muffa speciale.

1. I stampi di hardware sò divisi in: cumpresi stampi di stampa (cum'è stampi di blanking, piegatura, stampi di disegnu prufonda, stampi di tornitura, muffa di shrinkage, muffa ondulante, muffa di bulging, stampi di plastica, etc.), stampi di forgiatura (cum'è stampi di forgiatura). ) , Die Upsetting, etc.), Die di estrusione, Die di estrusione, Die-casting Die, Die di forgiatura, etc.;

2. Moldi non-metallici sò spartuti in: muffa plastica è muduli inorganici non-metallichi.Sicondu i diversi materiali di u moldu stessu, u moldu pò esse divisu in: muffa di sabbia, muffa di metallo, muffa di vacuum, muffa di paraffina è cusì.Frà elli, cù u rapidu sviluppu di i plastichi polimeri, i muffa di plastica sò strettamente ligati à a vita di e persone.I stampi di plastica ponu esse divisi in generale in: stampi per iniezione, muffa per estrusione, muffa di gas, è cusì.


Tempu di Postu: Jul-20-2021