E caratteristiche di i materiali plastichi pvc

E caratteristiche di i materiali plastichi pvc

muffa plastica-86

Feature 1: PVC rigidu hè unu di i materiali plastichi più utilizati.U materiale PVC hè un materiale micca cristalinu.

Feature 2: Stabilizzanti, lubrificanti, agenti di trasfurmazioni ausiliari, pigmenti, agenti anti-impattu è altri additivi sò spessu aghjuntu à i materiali PVC in usu propiu.

Caratteristica 3: U materiale PVC hà micca infiammabilità, alta resistenza, resistenza à u clima è una stabilità geomètrica eccellente.

Feature 4: PVC hà una forte resistenza à l'ossidanti, agenti riducenti è acidi forti.In ogni casu, pò esse corrodutu da l'acidi oxidanti cuncentrati, cum'è l'acidu sulfuricu cuncentratu è l'acidu nitricu cuncentratu, è ùn hè micca adattatu per u cuntattu cù l'idrocarburi aromatici è l'idrocarburi clorurati.

Feature 5: A temperatura di fusione di PVC durante a trasfurmazioni hè un paràmetru di prucessu assai impurtante.Se stu paràmetru hè improperu, pruvucarà u prublema di a descomposizione materiale.

Feature 6: I caratteristiche di u flussu di PVC sò abbastanza poveri, è a so gamma di prucessu hè assai stretta.In particulare u materiale PVC di pesu molekulari altu hè più difficiuli di processà (questu tipu di materiale di solitu hà bisognu di aghjunghje lubricante per migliurà e caratteristiche di u flussu), cusì u materiale PVC cù un picculu pesu moleculare hè di solitu usatu.

Feature 7: U tassu di ritirata di PVC hè abbastanza bassu, in generale 0,2 ~ 0,6%.

Polyvinyl chloride, abbreviatu cum'è PVC (Polyvinyl chloride) in inglese, hè un monomeru di cloruru di vinile (VCM) in perossidi, composti azo è altri iniziatori;o sottu à l 'azzione di luce è u calore secondu u miccanisimu di reazzione di polimerizazione radicali liberi Polymers furmatu da polimerizazione.L'omopolimeru di cloruru di vinile è u copolimeru di cloruru di vinile sò chjamati cullettivamente resina di cloruru di vinile.

PVC hè un polveru biancu cù una struttura amorfa.U gradu di ramificazione hè chjuca, a densità relativa hè di circa 1,4, a temperatura di transizione di vetru hè 77 ~ 90 ℃, è cumencia à decompone à circa 170 ℃.A stabilità à a luce è u calore hè povira, sopra à 100 ℃ o dopu un bellu pezzu.L'esposizione à u sole si decomponerà per pruduce l'idrogenu chloride, chì autocatalyzerà ulteriormente a descomposizione, causendu a decolorazione, è e proprietà fisiche è meccaniche diminuiranu ancu rapidamente.In l'applicazioni pratiche, i stabilizzatori deve esse aghjuntu per migliurà a stabilità à u calore è a luce.

U pesu molekulari di u PVC prodottu industrialmente hè generalmente in a gamma di 50.000 à 110.000, cù una grande polidispersità, è u pesu moleculare aumenta cù a diminuzione di a temperatura di polimerizazione;ùn hà micca un puntu di fusione fissu, cumencia à ammorbidisce à 80-85 ℃, è diventa viscoelasticu à 130 ℃, 160 ~ 180 ℃ cumincianu à trasfurmà in statu fluidu viscosu;hà boni proprietà meccaniche, a forza di trazione hè di circa 60MPa, a forza di impattu hè 5 ~ 10kJ / m2, è hà eccellenti proprietà dielettriche.

U PVC era a più grande pruduzzione mundiale di plastica per u scopu generale, è hè largamente utilizata.Hè largamente utilizatu in materiali di custruzzione, prudutti industriali, necessità di ogni ghjornu, pelle di pavimenti, piastrelle, pelle artificiale, tubi, fili è cavi, filmi di imballaggio, buttigli, materiali spumanti, materiali di sigillatura, fibre, etc.

A nostra fabbrica usa bèmuffamateriali, cum'è 718, 718H, etc., i boni materiali di muffa, a vita più longa, è i prudutti utilizati in diversi materiali plastichi ponu pruduce prudutti di plastica d'alta qualità.


Tempu di pubblicazione: 23-oct-2021