Alcune caratteristiche di stampatura à iniezione di materiali PC / ABS / PE

Alcune caratteristiche di stampatura à iniezione di materiali PC / ABS / PE

1.PC / ABS

Aree d'applicazione tipiche: carcasse di computer è di macchine cummerciale, apparecchiature elettriche, macchine di prato è di giardinu, cruscotti di parti di l'automobile, interni è copre di roti.

Cundizioni di u prucessu di stampatura à iniezione.
Trattamentu d'asciugatura: Trattamentu di siccà prima di trasfurmazioni hè un must.L'umidità deve esse menu di 0,04%.I cundizioni d'asciugatura cunsigliati sò da 90 à 110 ° C è da 2 à 4 ore.
Température de fusion : 230~300℃.
Température du moule : 50~100℃.
Pressione di iniezione: dipende da a parte plastica.
Velocità di iniezione: u più altu pussibule.
Proprietà chimiche è fisiche: PC / ABS hà e proprietà cumminate di PC è ABS.Per esempiu, e caratteristiche facili di trasfurmazioni di l'ABS è l'eccellenti proprietà meccaniche è a stabilità termica di u PC.U rapportu di i dui affettanu a stabilità termale di u materiale PC / ABS.un materiale hibridu cum'è PC / ABS mostra ancu proprietà di flussu eccellenti.

csdvffd

 

2.PC / PBT
Applicazioni tipiche: scatole di trasmissione, paraurti di l'automobile è prudutti chì necessitanu resistenza chimica è corrosione, stabilità termica, resistenza à l'impattu è stabilità geomètrica.
Cundizioni di u prucessu di stampatura à iniezione.
Trattamentu d'asciugatura: 110 ~ 135 ℃, circa 4 ore di trattamentu d'asciugatura hè cunsigliatu.
Température de fusion : 235~300℃.
Température du moule: 37~93℃.
Proprietà chimiche è fisiche PC / PBT hà e proprietà cumminate di u PC è di u PBT, cum'è l'alta tenacità è a stabilità geomètrica di u PC è a stabilità chimica, a stabilità termica è e proprietà di lubrificazione di PBT.

wps_doc_14

3.PE-HD

Applicazioni tipiche: cuntenituri frigoriferi, cuntenituri di almacenamento, utensili di cucina domestica, coperchi di sigillatura, etc.

Cundizioni di u prucessu di stampatura à iniezione.
Asciugatura: Ùn ci hè bisognu di asciucà si guarda bè.
Température de fusion : 220 à 260°C.Per i materiali cù molécule più grande, a temperatura di fusione cunsigliata hè trà 200 è 250 ° C.
Température du moule : 50-95°C.A temperatura di u muffa più altu deve esse aduprata per i grossi di u muru sottu à 6 mm è a temperatura di u muffa più bassa per i spessi di u muru sopra à 6 mm.A temperatura di rinfrescamentu di e parti di plastica deve esse uniforme per riduce a diferenza di shrinkage.Per u tempu di ciclu ottimali, u diametru di a cavità di rinfrescante ùn deve esse micca menu di 8 mm è a distanza da a superficia di u moldu deve esse in 1.3d (induve "d" hè u diametru di a cavità di rinfrescante).
Pressione d'iniezione: da 700 a 1050 bar.
Velocità di iniezione: l'iniezione d'alta velocità hè cunsigliatu.Runners è cancelli: U diametru di u corridore deve esse trà 4 è 7,5 mm è a lunghezza di u corridore deve esse u più corta pussibule.Diversi tipi di cancelli ponu esse utilizati è a lunghezza di a porta ùn deve esse più di 0,75 mm.particolarmente adatto per l'uso di stampi a canale caldo.
Proprietà chimiche è fisiche: L'alta cristalinità di PE-HD si traduce in alta densità, resistenza à a trazione, temperatura di distorsioni à alta temperatura, viscosità è stabilità chimica.PE-HD hà una resistenza à a permeazione più altu ch'è PE-LD.PE-HD hà una forza d'impattu più bassa.E proprietà di PH-HD sò principarmenti cuntrullati da a densità è a distribuzione di pesu moleculare.A distribuzione di u pesu moleculare di PE-HD adattatu per l'injection molding hè assai stretta.Per a densità di 0,91-0,925g / cm3, chjamemu u primu tipu di PE-HD;per a densità di 0.926-0.94g / cm3, hè chjamatu u sicondu tipu di PE-HD;per a densità di 0,94-0,965 g / cm3, hè chjamatu u terzu tipu di PE-HD.-U materiale hà boni caratteristiche di flussu, cù MFR trà 0,1 è 28. U più altu u pesu molekulari, u più poviru e caratteristiche di u flussu di PH-LD, ma cù una forza d'impattu megliu. dopu à muffa, trà 1,5% è 4%.PE-HD hè suscettibile à cracking stress ambiente.PE-HD si dissolve facilmente in solventi di l'idrocarburi à a temperatura sopra 60C, ma a so resistenza à a dissoluzione hè un pocu megliu cà quella di PE-LD.

pc-plastica-materia-prima-500x500

4.PE-LD
Asciugatura: in generale ùn hè micca necessariu
Température de fusion : 180~280℃
Temperature di u moldu: 20 ~ 40 ℃ Per ottene un rinfrescante uniforme è un discaldamentu più economicu, hè cunsigliatu chì u diametru di a cavità di rinfrescante deve esse almenu 8 mm è a distanza da a cavità di rinfrescante à a superficia di u muffa ùn deve micca più di 1,5 volte di u diametru di a cavità di rinfrescante.
Pressione di iniezione: finu à 1500 bar.
Pressione di mantenimentu: finu à 750 bar.
Velocità di iniezione: A velocità di iniezione rapida hè cunsigliatu.
Runners è porte: Diversi tipi di corridori è cancelli ponu esse aduprati PE hè particularmente adattatu per l'usu cù stampi di runner caldi.
Proprietà chimiche è fisiche: a densità di u materiale PE-LD per l'usu cummerciale hè di 0,91 à 0,94 g / cm3. PE-LD hè permeabile à u gasu è u vapore d'acqua. L'altu coefficientu di espansione termale di PE-LD ùn hè micca adattatu per a trasfurmazioni di prudutti. per usu à longu andà.Se a densità di PE-LD hè trà 0,91 è 0,925 g / cm3, allura a so rata di shrinkage hè trà 2% è 5%;se a densità hè trà 0,926 è 0,94 g/cm3, allura a so rata di shrinkage hè trà 1,5% è 4%.L'attuale ritirata attuale dipende ancu da i paràmetri di u prucessu di stampaggio per iniezione.PE-LD hè resistente à parechji solventi à a temperatura di l'ambienti, ma i solventi di l'idrocarburi aromatichi è clorurati ponu causari a gonfia.Simile à PE-HD, PE-LD hè suscettibile à u cracking di stress ambientale.370e2528af307a13d6f344ea0c00d7e2


Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022