caratteristiche materiali PS

caratteristiche materiali PS

novu-1

Plastica PS (polistirene)

Nome inglese: Polystyrene

Gravità specifica: 1,05 g/cm3

Tasso di ritirata di molding: 0,6-0,8%

Température de moulage: 170-250 ℃

Condizioni di essiccazione: -

caratteristica

Prestazione principale

a.Proprietà meccaniche: alta forza, resistenza à a fatigue, stabilità dimensionale, è un picculu creep (assai pochi cambiamenti in cundizioni d'alta temperatura);
b.Resistenza à l'invecchiamentu di u calore: l'indice di temperatura UL rinfurzatu righjunghji 120 ~ 140 ℃ (l'anziane à longu andà in esterno hè ancu assai bonu);

c.Resistenza à i solventi: senza stress cracking;

d.Stabilità à l'acqua: faciule di scumpressà in cuntattu cù l'acqua (aduprate prudenza in ambienti di alta temperatura è alta umidità);

e.Prestazione elettrica:

1. Prestazione d'insulazione: eccellente (pò mantene un rendimentu elettricu stabile ancu sottu umidità è alta temperatura, hè un materiale ideale per a fabricazione di parti elettroniche è elettriche);

2. Coefficient dielectric: 3.0-3.2;

3. Resistenza à l'arcu: 120s

f.Prucessabilità di stampatura: stampatura per iniezione o estrusione da l'equipaggiu ordinariu.A causa di a rapidità di cristallizazione rapida è a bona fluidità, a temperatura di u moldu hè ancu più bassa di quella di l'altri plastichi di l'ingegneria.Quandu si tratta di parti di pareti sottili, ci vole solu uni pochi di sicondi, è solu 40-60s per e grande parte.

applicazione

a.Apparecchi elettronici: connettori, pezzi di commutazione, apparecchi domestici, parti d'accessori, picculi coperchi elettrici o (resistenza à u calore, resistenza à a fiamma, insulazioni elettriche, processabilità di moldura);

b.Caru:

1. Parte esterna: include principalmente griglie d'angle, coperchio di ventilazione di u mutore, etc.;

2. Parti internu: include principarmenti sughjornu endoscopiu, brackets wiper è valves sistema di cuntrollu;

3. Parti elettriche di l'automobile: tubi torciati di bobina d'ignizione di l'automobile è diversi connettori elettrici, etc.

c.Equipaggiamentu meccanicu: l'arbre di trasmissione di a cinghia di u videoregistratore, a copertina di l'urdinatore elettronicu, u coperchio di a lampada di mercuriu, u coperchiu di ferru elettricu, e parti di a macchina di pane è un gran numaru di ingranaggi, camme, buttoni, carcasse di orologi elettronici, parti di càmera ( cù resistenza à u calore, esigenze ignifughi)

Bonding

Sicondu e diverse esigenze, pudete sceglie i seguenti adesivi:

1. G-955: One-compunente temperatura di l'ambienti di guariscenza adesiva elastica shockproof, resistente à a temperatura alta è bassa, ma a velocità di ligame hè lenta, a cola di solitu pigghia 1 ghjornu o parechji ghjorni per guarì.

2. KD-833 adesivu istantane pò ligà rapidamente PS plastica in uni pochi di sicondi o decine di sicondi, ma a strata adesivu hè dura è fragile, è ùn hè micca resistente à l'immersione acqua calda sopra 60 gradi.

3. QN-505, cola di dui cumpunenti, strata di cola molle, adattata per u ligame o cumpunimentu PS grande area.Ma a resistenza à a temperatura alta hè povira.

4. QN-906: cola di dui cumpunenti, resistenza à alta temperatura.

5. G-988: vulcanizate a temperatura di l'ambienti One-componente.Dopu a curazione, hè un elastomeru cù un eccellente adesivo impermeable, antiurtu, resistenza à alta è bassa temperatura.Se u gruixu hè 1-2mm, basu guariscerà in 5-6 ore è hà una certa forza.Ci vole almenu 24 ore per guarisce completamente.Unicu cumpunente, ùn hè micca bisognu di mischjà, basta appiecà dopu l'extruding è lasciate stà senza riscaldamentu.

6. KD-5600: UV curing adhesive, bonding transparent sheets PS and plates, ùn ponu ottene un effettu traccia, deve esse guaritu da a luce ultravioletta.L'effettu hè bellu dopu attaccà.Ma a resistenza à a temperatura alta hè povira.

Prestazione materiale

Eccellente insulazione elettrica (in particulare insulazione d'alta frequenza), incolore è trasparente, trasmittanza di luce seconda solu à plexiglass, colorazione, resistenza à l'acqua, bona stabilità chimica, forza media, ma fragile, faciule da causà stress brittleness, è intolleranza Solventi organici cum'è benzene è benzina.Adatta per fà parti trasparenti isolanti, parti decorative, strumenti chimichi, strumenti ottici è altre parti.

Prestazione di furmazione

⒈Materiale amorfu, bassu assorbimentu di umidità, ùn hà micca bisognu di seccu cumplettamente, è ùn hè micca faciule di scumpressà, ma u coefficient di espansione termale hè grande, è hè faciule fà u stress internu.Havi una bona fluidità è pò esse stampata da una macchina di iniezione di viti o di pistone.

⒉ Hè cunsigliatu d'utilizà una temperatura di materiale alta, una temperatura alta di u muffa è una pressione d'iniezione bassa.Allargà u tempu d'iniezione hè benefica per riduce u stress internu è impedisce a cuntrazione è a deformazione.

⒊ Varie forme di porte ponu esse aduprate, è e porte sò cunnessi cù l'arcu di parti di plastica per evitari danni à e parti di plastica quandu u cancellu hè eliminatu.L'angolo di demolding hè grande è l'ejection hè uniforme.U gruixu di u muru di e parti di plastica hè uniforme, preferibile senza inserti, cum'è Certi inserti deve esse preheated.

usu

PS hè largamente utilizatu in l'industria ottica per via di a so bona trasmittanza di luce.Pò esse usatu per fabricà vetru otticu è strumenti ottici, è ancu culori trasparenti o brillanti, cum'è paralumi, apparecchi di illuminazione, etc. PS pò ancu pruduce assai cumpunenti elettrici è strumenti chì travaglianu in un ambiente d'alta freccia.Siccomu u plasticu PS hè un materiale di superficia difficiuli à inerte, hè necessariu d'utilizà cola PS prufessiunale per unisce in l'industria.

Utilizà PS solu com'è pruduttu hà una alta fragilità.Aghjunghjendu una piccula quantità di altre sustanzi à PS, cum'è u butadiene, pò riduce significativamente a fragilità è migliurà a tenacità di l'impattu.Stu plasticu hè chjamatu PS resistente à l'impattu, è e so proprietà meccaniche sò assai migliurate.Parechje parti meccaniche è cumpunenti cù prestazioni eccellenti sò fatti di plastica.


Tempu di post: 30-aug-2021