Pruprietà di PC / PMMA Composites

Pruprietà di PC / PMMA Composites

14

PC/PMMAU film compositu hè un materiale di coestrusione di dui strati o di coestrusione di trè strati.U sustrato principale hè PC, i dui strati sò PC + PMMA, è i trè strati sòPMMMA + PC + PMMA.Hà e caratteristiche di alta durezza è resistenza à l'impattu., a resistenza di plegamentu è altre proprietà eccellenti, ponu esse aduprate per a pressa calda o a furmazione di alta pressione, furmendu direttamente tutti i tipi di grandi radiani.
I prudutti principali sò:
1. Film compostu: u più thinnest 0.075, a superficia hè acrilica, è u fondu hè PC.Hè largamente utilizatu in l'injection molding IML o diversi stickers protettivi.Pò esse furmatu da pressa calda o alta pressione.Quandu hè direttamente utilizatu per a stampa di iniezione di PC, ùn hà micca bisognu di usà alcunu adesivu, è avà hè largamente utilizatu in pannelli di strumenti è parti interni di l'automobile di diverse automobili.
2. Cunsigliu cumpostu: Ci sò dui strati o trè strati bordu compostu.U bordu verde pò esse usatu per rimpiazzà l'injection molding è pò esse furmatu direttamente.A superficia pò esse indurita finu à 6H, aduprata per diversi schermi elettronici, telefunini toccu o finestre di visualizazione, a fronte è a parte posteriore di a tavola composta di trè strati pò esse fatta di alta durezza, a superficia pò ancu esse AF (anti-impronta digitale). ), AG (anti-glare), anti-glare Trattamentu di funzione speciale cum'è nebbia.A tavola composta speciale di trè strati hè issa aduprata in grande quantità da Huawei, Gionee, Asus, Gree è altri casi di pelle di telefuninu.
3. Trattamentu anti-glare: U trattamentu anti-glare pò esse fattu nantu à pannelli acrilichi, PC o composti, è ponu esse appiicati à i pannelli di finestra di vittura.I prudutti cù diverse nebbia ponu esse persunalizati secondu e bisogni specifichi.
4. Trattamentu anti-impronta digitale: trattamentu idrofobicu è oleofobicu pò esse fattu nantu à acrilicu, PCo tavola composta, l'angolo di goccia d'acqua pò ghjunghje à più di 105 gradi, è pò esse mantinutu per un bellu pezzu, chì pò esse facilmente puliti

Avemu pruduciutu assaiPrudutti di tipu PMMA / PC, Avemu assai spirienza, sapemu i prublemi chì deve esse attentu à a pruduzzione di muffa, cum'è a necessità di a pruduzzione di quenching, è ancu cunnosce i prublemi di imballaggio è pruduzzione.Avemu u nostru propiu set di catena di produzzione cumpletata, chì furnisce i migliori prudutti à i clienti

 


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022