Articulu di scienza pupulare (3): Proprietà fisiche di plastica.

Articulu di scienza pupulare (3): Proprietà fisiche di plastica.

Oghje introduce brevemente e proprietà fisiche di plastica

1. Respirabilità
A permeabilità di l'aria hè marcata cù a permeabilità di l'aria è u coefficient di permeabilità di l'aria.A permeabilità di l'aria si riferisce à u voluminu (metri cubi) di una film plastica di un certu spessore sottu una diferenza di pressione di 0,1 MPa è una zona di 1 metru quadru (in cundizioni standard) in 24 ore..U coefficient di permeabilità hè a quantità di gasu chì passa per u film plasticu per unità di area è unità di spessore per unità di tempu è unità di differenza di pressione (in cundizioni standard).
2. Permeabilità di l'umidità
A permeabilità di l'umidità hè espressa da a quantità di perspettiva è u coefficient di perspettiva.A permeabilità di l'umidità hè in realtà a massa (g) di vapore d'acqua permeata da una film di 1 metru quadru in 24 ore in e cundizioni di una certa differenza di pressione di vapore in i dui lati di a film è un certu spessore di film.U coefficient di perspettiva hè a quantità di vapore d'acqua chì passa per una unità di area è u grossu di una film in una unità di tempu sottu una differenza di pressione unità.
3. Permeabilità di l'acqua
A misurazione di a permeabilità di l'acqua hè di osservà direttamente a permeabilità di l'acqua di a mostra di prova sottu l'azzione di una certa pressione d'acqua per un certu periodu di tempu.
4. Absorption d'acqua
L'absorzione di l'acqua si riferisce à a quantità d'acqua assorbita dopu chì una certa dimensione di mudellu hè immersa in una certa dimensione di acqua distillata dopu un certu periodu di tempu.
5. Densità è densità relative
À una certa temperatura, u rapportu di a massa di a mostra à a massa di u stessu voluminu d'acqua hè chjamata densità relative.A massa di una sustanza per unità di volume à una temperatura specifica diventa a densità, è l'unità hè kg/m³, g/m³ o g/mL.
6. Indice di rifrazione
A lumera chì entra in u sicondu anellu da a prima sezione hè (eccettu per l'incidenza verticale).U sinus di ogni angulu incidente è u sinus di l'angulu di rifrazzione sò chjamati indice di rifrazzione.L'indice di rifrazione di u mediu hè generalmente più grande di unu, è u stessu mediu hà indici di rifrazzione diffirenti per a luce di diverse lunghezze d'onda.
7. Trasmittanza di luce
A trasparenza di i plastichi pò esse espressa da trasmittanza di luce o nebbia.
A trasmissione luminosa si riferisce à u percentualità di u flussu luminosu chì passa per un corpu trasparente o semi-trasparente à u so flussu luminosu incidente.A trasmittanza di luce hè aduprata per caratterizà a trasparenza di u materiale.A misura utilizata hè un strumentu di misurazione di a trasmittanza di a luce tutale, cum'è un fotòmetru di sfera integrata domestica A-4.
Haze si riferisce à l'apparizione nuvola è turbidità di l'internu o di a superficia di plastica trasparente o trasluzente causata da scattering light, spressione cum'è u percentualità di u flussu luminosu spargugliatu à i soldi è u flussu luminoso trasmessu.

zhu (5)
8. Gloss
Gloss si riferisce à a capacità di a superficia di un ughjettu per riflette a luce, espressa cum'è un percentualità (gloss) di a quantità di luce riflessa da a superficia standard in a direzzione di riflessione normale di a mostra.
9. Muffaritrazzione
A contrazione di u moldu si riferisce à a quantità di taglia di u produttu più chjuca cà a dimensione di a cavità di u moldu mm / mm


Tempu di Postu: Feb-26-2021