Articulu di scienza populari: Introduzione à i principii di plastica.

Articulu di scienza populari: Introduzione à i principii di plastica.

A resina si riferisce principarmenti à un compostu urganicu chì hè solidu, semi-solidu o pseudo-solidu à a temperatura di l'ambienti, è in generale hà un intervallu di ramollimentu o di fusione dopu esse riscaldatu.Quandu hè struitu, hè affettatu da e forze esterne è generalmente hà una tendenza à flussu.In un sensu largu, induve ponu I polimeri cum'è a matrice plastica tutti diventanu resine.

U plasticu si riferisce à un materiale polimeru urganicu fattu da u modellu è trasfurmazioni cù a resina cum'è u cumpunente principale, aghjunghjendu certi additivi o agenti ausiliari.

Tipi cumuni di plastica:

Plastica generale: polietilene, cloruru di polivinile, polistirene, polimetilmetacrilato.

Plastica generale di ingegneria: poliester ammina, policarbonate, poliossimetilene, tereftalato di polietilene, tereftalato di polibutilene, etere di polifenilene o etere di polifenilene modificato, etc.

Plastica speciale ingegneria: politetrafluoroetilene, sulfuru di polifenilene, poliimide, polisulfone, polyketone è polimeru di cristalli liquidi.

Plastica funziunale: plastica cunduttiva, plastica piezoelettrica, plastica magnetica, fibre ottiche plastiche è plastiche ottiche, etc.

Plastica termoindurente generale: resina fenolica, resina epossidica, poliester insaturatu, poliuretanu, silicone è plastica amminicata, etc.

Cucchiari di plastica, unu di i nostri principali prudutti di plastica, sò trasfurmati da materie prime PP di qualità alimentaria.Cumpresufunnels di plastica, bastoncini per inalazione nasale, tutti i pruvisti medichi o di laboratoriu o utensili di cucina di a casa sò ancu materie prime di qualità alimentaria.

Aree di applicazione plastica:

1. Materiali di imballaggio.I materiali di imballaggio sò u più grande usu di plastica, cuntendu più di 20% di u totale.I prudutti principali sò spartuti in:

(1) Prudutti di film, cum'è film di imballaggio ligeru è pisanti, film barriera, film termoretractable, film autoadesivo, film anti-ruggine, film lacrimale, film cuscinetto d'aria, etc.

(2) Bottiglie di prudutti, cum'è buttigli di imballaggio alimentari (oliu, birra, soda, vinu biancu, acitu, salsa di soia, etc.), buttigli di cusmetichi, buttigli di medicina è buttigli di reagenti chimichi.

(3) Prodotti di scatula, cum'è scatuli alimentari, hardware, artighjanali, materiale culturale è educativu, etc.

(4) Prodotti di tazza, cum'è tazzi di bevanda dispunibuli, tazzi di latte, tazzi di iogurt, etc.

(5) Prodotti di scatula, cum'è scatuli di birra, scatuli di soda, scatuli alimentari

(6) Borse di prudutti, cum'è borse è sacchetti tissuti

2. Necessità di ogni ghjornu

(1) Diversi prudutti, cum'è bacini, barili, scatuli, cesti, piatti, sedie, etc.

(2) Articuli culturali è sportivi, cum'è penne, rulers, badminton, tennis table, etc.

(3) L'alimentu di u vestitu, cum'è a suola di scarpi, a pelle artificiale, a pelle sintetica, i buttoni, i hairpins, etc.

(4) Fornitura di cucina, cum'è cucchiai, taglieri, forchette, etc.

Eccu per oghje, à a prossima volta.


Tempu di Postu: 05-Jan-2021