Cucchiara di plastica è cucchiara di plastica

Cucchiara di plastica è cucchiara di plastica

Avemu più di deci anni di sperienza ricca in a fabricazione di cucchiai, è furnisce à i clienti un serviziu one-stop.Se tenete una cucchiara chì vulete, ditemi ciò chì pensate, pudemu prima fà un disegnu 3D di disignu per voi, furnisce i campioni 3D, dopu chì site cuntentu, faremu un muffa per voi, è infine fà u pruduttu.Avemu sviluppatu centu di cucchiai per i clienti è ùn avemu mai revelatu a privacy di i clienti.Firmeremu un accordu di cunfidenziale cun voi per prutege i vostri diritti di pruprietà.

 

LOGO persunalizatu?Imballaggi persunalizati?Culori persunalizati?Taglia persunalizata?Materiali persunalizati?Forma persunalizata?Nisun prublema, pudemu ottene tutte queste per voi.

muffa-plastica-16

U nostru universalecucchiai di plasticaanu diverse specificazioni è usi, cum'è 0.5ml-250ml, cum'è cucchiai di proteina in polvere, cucchiai da bagnu, cucchiari di caffè, cucchiai da tè, cucchiai da pranzu, cucchiai di ghiaccio, cucchiari di ghiaccio, cucchiari cusmetichi, ecc.cucchiariin chì i so materiali sò particularmente solidi è a so qualità hè particularmente stabile.
Pò esse decisu in massa o imballatu individualmente secondu i bisogni di u cliente.Hè imballatu in una borsa di plastica separata, chì hè a prova di polvera, pulita è igienica.Stu tipu di cucchiara di plastica hè spessu usata in certi lochi di divertimentu, cum'è caffè, ristoranti occidentali o bar di divertimentu.Di sicuru, per qualchì campeghju all'apertu o travagliu per portà i pasti, i culleghji di plastica sò diventati un bonu strumentu indispensabile.

Custom-Plastic-Spoon-Mould

I materiali chì anu utilizatu sò tutti materie prime sicure è igieniche in PP di qualità alimentaria.Se i clienti anu bisognu di materiali degradabili, cum'è PLA, materiali 100% biodegradabili, pudemu ancu persunalizà secondu i bisogni di i clienti.
U nostru prezzu hà ancu un grande vantaghju, vi daremu u prezzu più bassu è u megliu serviziu.
Sè vo site preoccupatu per i costi di spedizione?Ùn importa micca, u nostru venditore elencherà u pianu per voi è sceglie u modu più risparmiu per voi.
Per piacè, dacci una chance, pudemu definitivamente diventà un cumpagnu à longu andà.

Email: curryli@nbplasticmetal.com
WhatsApp: 008617858207833
Wechat: ljj092601011217


Tempu di post: 17-mar-2021