Storia di u sviluppu plasticu

Storia di u sviluppu plasticu

Plastic-sviluppu-storia-01

Yuyao hà impegnatu in l'industria di plastica prima.Sicondu l'infurmazioni furnite da l'Uffiziu di Storia di a Città di Yuyao, in u 1962, u cullettivu Yuyao Yongfeng Plastic Factory hè statu stabilitu in u Tempiu Yongfeng in u nordu di a cità, creendu un precedente per i prudutti di bachelite è plastica di Yuyao.In seguitu, Yuyao Plastics General Factory è Yuyao Engineering Plastics Factory anu cuminciatu ancu à impegnà in a produzzione di prudutti di plastica.

In l'anni 1970, e cumpagnie di plastica cuminciate da Yuyao Second Light Industry Bureau sò nati unu dopu l'altru.À a fine di u 1991, ci era 708 imprese di pruduzzione è trasfurmazioni di plastica, chì rapprisentanu u 4,5% di u totale di 15.864 imprese di pruduzzione in Yuyao.Inoltre, ci sò quasi 1,000 famiglie rurale impegnate in a produzzione è a trasfurmazioni di plastica.Yuyao era una volta cunnisciuta cum'è a "Città Naziunale di Plastica" perchè quasi ci era cumpagnie di prudutti di plastica in i paesi è trasfurmazioni di prudutti di plastica in ogni paese.
Cù u sviluppu vigoroso di l'imprese urbane è rurale in u plasticu, hè ghjuntu un gruppu di venditori specializati in l'affari di materie prime plastiche.À l'iniziu di l'anni 1980, a Cumpagnia statale di Yuyao Chemical and Building Materials Company è u self-employed Yuyao Chengbei Material Scaling Store di Zhang Qingjian hà pigliatu l'iniziu di l'operazioni di un affari di materie prime plastiche vicinu à l'antica stazione di autobus Yuyao Nord (ora Shunquan Hotel). cun trasportu convenientu.
Shao Feng, avà ritiratu anni, era u subdirector di l'Amministrazione Yuyao per l'Industria è u Cummerciu."À quellu tempu, avemu guidatu cunscientemente e cumpagnie pertinenti à a vicinanza di a Stazione di l'Automobile di u Nordu, cuntribuendu cusì à a furmazione di un centru di distribuzione di materiale plasticu è di a nova strada di u Nordu "Plastic Street".disse Shao Feng.
A causa di a bona qualità, u prezzu bassu, è a varietà cumpleta di prudutti, i cummercianti di tuttu u paese venenu. In uttrovi 1991, l'Amministrazione di a cità di Yuyao per l'Industria è u Cummerciu hà dumandatu struzzioni da u Cumitatu di u Partitu Municipale di Yuyao è u Guvernu Municipale per stabilisce. un "Mercatu di Plastica Yuyao".
In nuvembre di quellu annu, l'Uffiziu di u Guvernu di a cità di Yuyao hà appruvatu a creazione di u Mercatu di Plastica di a cità di Yuyao, chì era urganizatu è gestitu da l'Amministrazione di a cità di Yuyao per l'Industria è u Cummerciu.
À a fine di u 1993, ci era 227 operatori di plastica in u mercatu, cù più di 1.000 tippi di cummerciu di plastica, cù una produzzione annuale di 120.000 tunnellate di plastica è bakelite, è un fatturatu di u mercatu di più di 1 miliardi di yuan.
Mentre accunsenu à stabilisce u Mercatu di Plastica Yuyao, l'idea di custruisce a China Plastics City hè à l'agenda."Wenzhou hà un mercatu di buttone, Shaoxing hà un mercatu di tela, è Haining hà una cità di pelle.Tutti pensemu, chì pò avè Yuyao?"Shao Feng hà dettu: "A China Plastics City hè stata custruita da zero in l'esplorazione".

U mutivu perchè l'affari di Yuyao Plastics hè successu hè chì avemu un core onestu è una attitudine seria per trattà cù l'altri.I nostriNingbo Prestige Metal Products Co., Ltd.hè ancu prufonda infettata da a generazione precedente, è avemu a listessa intenzione originale è sviluppà inseme. I nostri prudutti principali sòmuffa, cucchiai di plastica, funnels di plastica, ecc.,

 


Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021