A pmma hè acrilica?

A pmma hè acrilica?

PMMA hè ancu chjamatu acrilicu, sò l'inglesi acrilichi chjamati Chinese, a traduzzione hè veramente plexiglass.U nomu chimicu hè polymethyl metacrilate.A ghjente di Hong Kong hè soprattuttu chjamata acrilica, hè un sviluppu iniziale di un termoplasticu impurtante, cù una bona trasparenza, stabilità chimica è resistenza à u clima, faciule da tinghje, faciule.trasfurmazioni, bella apparenza, in l 'industria custruzzione hà una larga gamma di appiicazioni.

Caratteristiche di u materiale:PMMAmateriale hà una tessitura dura, micca fàciule à rumpiri, assai trasparenti, bona resistenza à u clima, facile à tinte è molding, etc., diventanu largamente usatu in u materiale di sperenza trasparente materiale.L'impurtante resina d'acrilatu hè u polimetilmetacrilato (P2 MMA), cumunimenti cunnisciuta cum'è vetru organicu, pruduzzione industriale in u 1932.

In termini di struttura moleculare, Pmma hè un termoplasticu lineale cù una spina macromolecular simile à quella di PE.Di solitu, a polimerizazione di radicali liberi rende l'unità strutturale pmma.I gruppi di metili è esteri metilici nantu à l'atomi di carbonu distrughjenu a regularità spaziale di e catene molekulari, è e catene macromoleculari sò in una cunfigurazione aleatoria, chì hè un polimeru tipicu non camminante.

Inoltre, u Pmma hè allungatu biaxialmente sopra à Tg per furmà una struttura statale orientata assai urdinata, chì pò migliurà a forza di l'impattu è a resistenza à u cracking di stress di i prudutti, è pò eliminà mudelli d'argentu è uttene.i prudutti di plexiglass orientati.

pc-plastica-materia-prima-500x500

Usi acrilicu:

L'acrilicu hà i vantaghji di materiale ligeru, prezzu bassu, faciule da furmà, prucessu simplice, low cost, etc. Per quessa, hè gradualmente utilizatu, micca solu in materiali di custruzzione, ma ancu largamente utilizatu in parti di strumenti, luci di vittura, lenti ottiche. , etc.

1 、 Equipamentu industriale: piastra di superficia di l'instrumentu, coperta, etc.

2、Installazioni di publicità: scatula luminosa, cartellu, signalistica, stand di mostra, etc.

3、Strumenti di trasportu: treni, vitture, taxi è altri veiculi porte è finestri, etc.

4 、 Equipamentu medico: incubatori per i zitelli, diversi strumenti medichi chirurgici, etc.

5 、 Materiali di custruzzione: finestre è porte, porte è finestre insonorizzate, coperchi di luce, * chioschi, lampade fluorescenti, lampade di palma, strutture sanitarie, tettu integratu, partizioni, schermi.


Tempu di Postu: Nov-05-2022