Introduzione di materiale di muffa P20

Introduzione di materiale di muffa P20

muffa plastica-98

P20 fustella in acciaiohè un mudellu di consumabili di saldatura die, u primu hè P20, seguita da P20H, P20Ni esce unu dopu l'altru.L'acciaio P20 hè adattatu per a fabricazione di stampi plastichi è materiali di fustelle per a fusione di metalli à puntu di fusione bassu.Stu azzaru hà una bona machinability è specchiu grinding performance.
L'acciaio P20 hè statu pre-hardened à 285-330HB (30-36HRC), chì hè in u stessu statu cum'è Svezia 618 è Germania GS-2311.Pò esse usatu direttamente per a trasfurmazioni di u muffa è hà una bona stabilità dimensionale.L'acciaio pre-induritu pò solu risponde à i requisiti.Per i bisogni generali, a vita di u muffa pò ghjunghje à i tempi di u muffa di 50W.
Caratteristiche di l'acciaio P20:
Durezza uniforme, bona prestazione di lucidatura è prestazioni di fotoincisione, bona prestazione di trasfurmazioni.
Processu di degassamentu è raffinamentu à u vacuum azzaru puru, adattatu per stampi plastichi chì necessitanu lucidatura o incisione.
Fornitu in un statu pre-induritu, pò esse direttamente utilizatu per a trasfurmazioni di muffa senza trattamentu termale, accurtendu u periodu di custruzzione.
Dopu a forgiatura è a rotulazione, a struttura hè densa, 100% inspezione ultrasonica, senza pori, difetti di pinhole.
Usu di l'acciaio P20:
Adatta per stampi in plastica è basi di stampi per cunchiglie frontali di TV, telefoni, distributori d'acqua, aspiratori, ecc.
Stampi per iniezione termoplastica, stampi per estrusione.
Stampi di soffiatura in termoplastica.
I cumpunenti principali di muffa pisanti.
Parti strutturali friddi.
Comu cumunimenti usatu in a fabricazione di cunchiglia TV, lavatrici, cunchiglia interna di frigorifero, secchi, etc.

Cumu adupràP20 acciau di muffa: L'acciaio P20 hè statu pre-induritu à 285-330HB (30-36HRC), chì pò esse direttamente utilizatu per a fabricazione di muffa è hà una bona stabilità dimensionale.L'acciaio pre-hardened pò risponde à i bisogni generali.A vita hè finu à 50W moduli volte

Pudemu sceglie u materiale di muffa più adattatu secondu i bisogni di i clienti.Per noi, P20 hè u materiale di muffa più bassu chì usemu.In circustanze nurmale, usemu materiale di muffa 718. In quantu à a scelta di materiale di muffa, accoltamu à qualcunu à cunsultà, è servemu cù l'attitudine più pusitiva è a megliu qualità。


Tempu di Postu: 17-Nov-2021