Storia di a Plastica (Versione simplificata)

Storia di a Plastica (Versione simplificata)

Oghje, vi daraghju una breve introduzione à a storia di plastica.

U primu plastica cumpletamente sintetica in a storia umana era una resina fenolica fatta da l'American Baekeland cù fenol è formaldehyde in u 1909, cunnisciutu ancu com'è plastica Baekeland.E resine fenoliche sò fatte da a reazzione di condensazione di fenoli è aldeidi, è appartenenu à i plastichi thermosetting.U prucessu di preparazione hè divisu in dui tappe: u primu passu: prima polimerizà in un compostu cù un bassu gradu lineale di polimerizazione;u sicondu passu: aduprà trattamentu à alta temperatura per cunvertisce in un compostu polimeru cù un altu gradu di polimerizazione.
Dopu à più di centu anni di sviluppu, i prudutti di plastica sò avà in ogni locu è cuntinueghjanu à cresce à un ritmu alarmante.A resina pura pò esse incolore è trasparente o biancu in l'apparenza, perchè u pruduttu ùn hà micca caratteristiche evidenti è attraenti.Dunque, dà i prudutti di plastica culori brillanti hè diventatu una rispunsabilità inevitabbile di l'industria di trasfurmazioni di plastica.Perchè i plastichi sò sviluppati cusì veloce in solu 100 anni?Principalmente perchè hà i seguenti vantaghji:

1. Plastics pò esse pruduciutu in una grande scala. (Throughmuffa di plastica)

2. A densità relative di u plasticu hè ligera è a forza hè alta.

3. Plastica hà resistenza à a corrosione.

4. U plasticu hà una bona insulazione è proprietà d'insulazione di calore.

Ci sò parechji tippi di plastica.Chì sò i variità principali di termoplastici?

1. Polyvinyl chloride (PVC) hè unu di i principali plastichi generale.Trà i primi cinque plastichi di u mondu, a so capacità di produzzione hè seconda solu à u polietilene.PVC hà una bona durezza è resistenza à a corrosione, ma ùn manca elasticità, è u so monomeru hè velenoso.

2. Polyolefin (PO), i più cumuni sò polyethylene (PE) è polypropylene (PP).Frà elli, PE hè unu di i più grandi prudutti di plastica generale.PP hà una bassa densità relativa, ùn hè micca tossicu, inodore è hà una bona resistenza à u calore.Pò esse usatu per un bellu pezzu à una temperatura di circa 110 gradi Celsius.I nostricucchiara di plasticahè fattu di PP di qualità alimentaria.

3. Resine di stirene, cumpresu polistirene (PS), copolymer acrilonitrile-butadiene-stirene (ABS) è polimetilmetacrilate (PMMA).

4. Polyamide, polycarbonate, polyethylene terefthalate, polyoxymethylene (POM).Stu tipu di plastica pò esse usata cum'è materiale strutturale, cunnisciutu ancu com'è materiale di ingegneria.

A scuperta è l'usu di plastica sò stati arregistrati in l'annali storichi, è era a seconda invenzione impurtante chì hà influinzatu l'umanità in u XXu seculu.A plastica hè veramente un miraculu nantu à a terra!Oghje, pudemu dì senza esagerazione: "A nostra vita ùn pò esse separata da u plasticu"!


Tempu di Postu: Feb-06-2021