Comparatu cù altri materiali, u plasticu hà e seguenti caratteristiche di rendiment

Comparatu cù altri materiali, u plasticu hà e seguenti caratteristiche di rendiment

novu Google-57

1. Ligeru

U plasticu hè un materiale più liggeru cù una densità relativa di 0,90-2,2.Ovviamente, i plastichi ponu flutterà nantu à l'acqua?In particulare i plastichi spumati, per via di i micropori in l'internu, a struttura hè più ligera, è a densità relativa hè solu 0,01.Sta funzione permette à i plastichi per esse utilizati in a produzzione di prudutti chì necessitanu un alleggerimentu di u so propiu pesu.

2. Eccellente stabilità chimica

A maiò parte di i plastichi anu una bona resistenza à a corrosione à i chimichi cum'è l'acidi è l'alkali.In particulare, polytetrafluoroethylene (F4), cumunimenti canusciutu comu lu Rè di Plastica, hè più chimicamente stabile chè l'oru, è ùn si deteriora ancu s'ellu hè bollita in "aqua regia" per più di deci ore.Perchè F4 hà una stabilità chimica eccellente, hè un materiale ideale resistente à a corrosione.Per esempiu, F4 pò esse usatu cum'è materiale per trasmette i pipelines liquidi corrosivi è viscosi.

3. Eccellente pruprietà insulation electricu

Plastici ordinariu sò poviri cunduttori di l'electricità, è a so resistenza di a superficia è a resistenza di u voluminu sò assai grande, chì ponu ghjunghje à 109 à 1018 ohms in numeri.A tensione di rupture hè grande, è u valore tangente di perdita dielettrica hè chjuca.Per quessa, i plastichi anu una larga gamma di applicazioni in l'industria di l'elettronica è l'industria di a machina.Cum'è i cables di cuntrollu di plastica insulati.

4. Poveru cunduttore termale, cù riduzzione di u rumore è effettu di absorption di scossa

In generale, a conduttività termale di plastica hè relativamente bassu, equivalente à 1/75-1/225 di l'acciaio, è i micropori di plastica spuma.

Contene gasu, chì hà megliu insulazione di u calore, insulazione di u sonu è resistenza di scossa.Per esempiu, a cunductività termale di u polivinyl chloride (PVC) hè solu 1/357 d'azzaru è 1/1250 d'aluminiu.In quantu à a capacità d'insulazione termale, i finestri di plastica di vetru unicu sò 40% più altu di i finestri d'aluminiu di vetru unicu, è i finestri di doppia vetru sò 50% più altu.Dopu chì a finestra di plastica hè cumminata cù u vetru cavu, pò esse usata in residenze, edifici d'uffizii, sala, è alberghi, salvendu u riscaldamentu in l'inguernu è risparmià e spese di l'aria condizionata in l'estiu, è i benefici sò assai evidenti.

5. Distribuzione larga di forza meccanica è forza specifica più altu

Certi plastichi sò duru cum'è a petra è l'azzaru, è certi sò duru cum'è carta è pelle.Da a perspettiva di e proprietà meccaniche cum'è a durezza, a forza di trazione, l'allungamentu è a forza di l'impattu di i plastichi, anu una larga gamma di distribuzione è anu assai opzioni per l'usu.A causa di a piccula gravità specifica è alta forza di plastica, hà una forza specifica alta.In cunfrontu cù l'altri materiali, i plastichi anu ancu difetti evidenti, cum'è l'infiammabilità, a rigidità più alta di i metalli, a resistenza à l'invecchiamentu povira è a resistenza à u calore.

Dunque, i nostri prudutti plastichi utilizanu materiale plasticu secondu a natura di u pruduttu
Per esempiu:cucchiaraI prudutti sò basicamente PP di qualità alimentaria è PP di qualità medica.
Usiringahè di qualità medica PP, è uprovettuhà una qualità medica PP o PS.Ubuttiglia sprayhè basicamente una cumminazione di PET è PP.

Perchèu muffamateriali chì avemu usatu sò assai boni azzaru moldu, cum'è 718. A qualità di i prudutti plastica fatta hè assai bona.Avemu 13 anni di sperienza storica in questa zona, assai prufessiunale


Tempu di Postu: May-07-2021