Caratteristiche di i materiali plastichi ABS

Caratteristiche di i materiali plastichi ABS

novu

Materiale plasticu ABS

Nome chimicu: copolymer acrilonitrile-butadiene-stirene
Nome inglese: Acrylonitrile Butadiene Styrene
Gravità specifica: 1,05 g/cm3 Retrazione di muffa: 0,4-0,7%
Température de moulage: 200-240 ℃ Conditions de séchage: 80-90 ℃ 2 heures
Features:
1.Good performance generale, alta forza d'impattu, stabilità chimica, è boni pruprietà elettriche.
2.Hè una bona saldabilità cù 372 plexiglass è hè fattu di pezzi plastichi di dui culori, è a superficia pò esse cromata è dipinta.
3. Ci sò alta resistenza à l'impattu, alta resistenza à u calore, flame retardant, rinfurzatu, trasparenti è altri livelli.
4. A fluidità hè un pocu peggiu cà HIPS, megliu cà PMMA, PC, etc., è hà una bona flessibilità.
Usi: adattatu per a fabricazione di parti meccaniche generale, pezzi di riduzzione di usura è resistenti à l'usura, pezzi di trasmissione è pezzi di telecomunicazione.
Caratteristiche di u moldura:
1.Materiale amorfu, fluidità media, absorption d'umidità alta, è deve esse cumplettamente seccu.Parti di plastica chì necessitanu gloss in a superficia deve esse preheated è seccu per un bellu pezzu à 80-90 gradi per 3 ore.
2. Hè cunsigliatu di piglià a temperatura di u materiale altu è a temperatura di u muffa alta, ma a temperatura di u materiale hè troppu altu è faciule di descompone (a temperatura di descomposizione hè> 270 gradi).Per i pezzi di plastica cù una precisione più altu, a temperatura di u moldu deve esse 50-60 gradi, chì hè resistente à l'alta brillanza.Per i pezzi termoplastici, a temperatura di u moldu deve esse 60-80 gradi.
3. Sè avete bisognu di risolve u trapping acqua, avete bisognu di migliurà a fluidità di u materiale, aduttà alta temperatura di u materiale, alta temperatura di u muffa, o cambià u nivellu di l'acqua è altri metudi.
4. Sì i materiali resistenti à u calore o ignifughi sò furmati, i prudutti di a descomposizione plastica fermanu nantu à a superficia di u moldu dopu à 3-7 ghjorni di pruduzzione, chì pruvucarà a superficia di u moldu per diventà brillanti, è u moldu deve esse. pulita in u tempu, è a superficia di u muffa hà bisognu di aumentà a pusizione di scarico.
A resina ABS hè u polimeru cù a più grande pruduzzione è u più utilizatu in u mumentu.Unifica organicamente e diverse proprietà di PS, SAN è BS, è hà eccellenti proprietà meccaniche di tenacità, rigidità è rigidità.L'ABS hè un terpolimeru di acrilonitrile, butadiene è stirene.A sta per acrilonitrile, B sta per butadiene, è S sta per stirene.
I plastichi di ingegneria ABS sò generalmente opachi.L'aspettu hè avorio chjaru, micca tossicu è senza gustu.Hà e caratteristiche di durezza, durezza è rigidità.Cresce lentamente, è a fiamma hè gialla cù u fumu neru.Dopu à brusgià, u plasticu softens è scorches è emette spiciali L'odore di cannella, ma micca fenomenu di fusione è dripping.
I plastichi di l'ingegneria ABS anu eccellenti proprietà cumpletive, eccellente resistenza à l'impattu, bona stabilità dimensionale, proprietà elettriche, resistenza à l'abrasione, resistenza chimica, tintura, è una bona trasfurmazione di stampa è meccanica.A resina ABS hè resistente à l'acqua, sali inorganici, alkali è acidi.Hè insolubile in a maiò parte di l'alcoli è i solventi di l'idrocarburi, ma facilmente solubile in aldeidi, chetoni, esteri è certi idrocarburi clorurati.
I svantaghji di i plastichi di l'ingegneria ABS: temperatura di distorsione di calore bassu, inflammable, è poca resistenza à u clima.


Tempu di post: 23-aug-2021