Caratteristiche di l'acciaio 718

Caratteristiche di l'acciaio 718

718 muffasteel 718 plastica muffa azzaru pruduciutu da Sweden ASSAB hà pruprietà miccanicu, machinability, è tecnulugia di trasfurmazioni sèmplice, cusì hè largamente usata in l'industria di trasfurmazioni di muffa è pruduzzione.Inoltre, l'acciaio 718 die hè statu pre-hardened à una durezza di 41 ~ 47HRC dopu à abbandunà a fabbrica attraversu un prucessu di produzzione speciale, chì pò riduce i ligami di trattamentu termale in certi prughjetti è migliurà i benefici ecunomichi.

Henglei 718 die steel, 3Cr2NiMo di u nostru paese hè una qualità acciau migliuratu da P20 (3Cr2Mo), è a so qualità hè statu assai migliuratu à riempie i difetti di P20 die steel è scuntrà l'occasioni induve P20 die steel ùn ponu risponde à i bisogni.In più di l'acciaio standard cinese sopra-mintuatu, i gradi d'acciaio chì si prisentanu attualmente in u mercatu di l'acciaio di muffa in u mo paese sò P20 + Ni.Svezia 718, 718H (ASSAB), PX5\PX4 (Japan Datong Special Steel), GS-711, GS-738, GS-312, GS-318 (Germany Thyssen), Austria's M238 ECOPLUS (Bai Lu Company), CS718 (China). Great Wall Special Steel), SWP20 (Shanghai No. 5 Steel Company), etc., cusì in più di ùn esse micca usatu per i pezzi di muffa di plastica cù esigenze di resistenza à a corrosione, hè attualmente un tipu d'acciaio tipicu per u muffa di plastica per scopi generali. azzaru.Hè generalmente riferitu cum'è "acciaio di muffa di plastica", è i novi qualità d'acciaio di novu sviluppatu spessu l'utilizanu cum'è paraguni tipici.

Statu di fabbrica: ASSAB 718 HB: 290-310

Status di consegna: L'azzaru hè furnitu in un statu annealed.Dopu un accordu mutuale, a consegna pò ancu esse fatta senza annealing.

718 azzaru hè un ASSAB svedese pre-hardened specchiu azzaru muffa plastica acid-proof.L'acciaio hè pre-induritu, cù materiale uniforme, alta pulizia, prestazioni di lucidatura è prestazioni di foto-incisione.Havi ancu una alta durabilità, una bona prestazione di trasfurmazioni elettriche è prestazioni di trasfurmazioni di dermatoglifi.L'acciaio pre-induritu pò ancu esse usatu in a cavità di a matri senza quenching, è a flange pò esse indurita à a fiamma per aumentà a durezza à 52HRC.

L'azzaru hà una bona machinability è resistenza à l'usura, è una distribuzione uniforme di durezza.Havi ancu una bona prestazione di lucidatura, tecnulugia di trasfurmazioni simplice è prezzu moderatu, cusì a dosa hè grande.


Tempu di Postu: 27-Nov-2021