Una lista cumpleta di pruprietà plastiche cumuni

Una lista cumpleta di pruprietà plastiche cumuni

1, plastica PE (polietilene)

Gravità specifica: 0,94-0,96 g/cm3

Retrazione di moldura: 1,5-3,6%

Température de moulage: 140-220 ℃

Prestazione materiale

Resistenza à a corrosione, insulazione elettrica (in particulare insulazione alta frequenza) eccellente, pò esse chlorinated, irradiazione mudificata, dispunibile fibra di vetru rinfurzata.U polietilene à bassa pressione hà un altu puntu di fusione, rigidità, durezza è forza, bassa assorbimentu d'acqua, boni proprietà elettriche è resistenza à a radiazione;u polietilene d'alta pressione hà una bona flessibilità, allungamentu, forza di impattu è permeabilità;U polietilene di pesu molekulari ultra-altu hà una forte forza d'impattu, resistenza à a fatigue è resistenza à l'usura.

U polietilene di bassa pressione hè adattatu per fà pezzi resistenti à a corrosione è pezzi insulanti;u polietilene d'alta pressione hè adattatu per fà filmi, etc.;UHMWPE hè adattatu per fà pezzi assorbenti, resistenti à l'usura è trasmissioni.

Prestazione di molding

1 、 Materiale cristallino, assorbimentu di umidità petite, ùn hè micca bisognu di asciucà completamente, fluidità eccellente, fluidità hè sensibile à a pressione.L'iniezione d'alta pressione hè adattata per u modellu, a temperatura uniforme di u materiale, a velocità di riempimentu veloce è a pressione sufficiente.Ùn hè micca adattatu per utilizà un gating direttu per prevene una contrazione irregolare è l'aumentu di u stress internu.Prestate attenzione à l'scelta di u locu di a porta per prevene a cuntrazione è a deformazione.

2 、 Gamma di ritirata è u valore di shrinkage hè grande, a direzzione hè ovvia, faciule da deformazione è warpage.A vitezza di rinfrescamentu deve esse lenta, è u moldu deve avè cavità friddi è sistema di rinfrescante.

3 、 U tempu di riscaldamentu ùn deve esse troppu longu, altrimenti a descomposizione si farà è brusgiate.

4、Quandu i pezzi di plastica morbida anu scanalature laterali superficiali, u muffa pò esse forzatu.

5 、 A rupture di a fusione pò accade è ùn deve esse micca in cuntattu cù solventi organici per impediscenu cracking.

2 、 plastica PC (policarbonate)

Gravità specifica: 1,18-1,20 g/cm3

Retrazione di stampa: 0,5-0,8%

Température de moulage: 230-320 ℃

Condizione di asciugatura: 110-120 ℃ 8 ore

Prestazione materiale

Forza d'impattu elevata, bona stabilità dimensionale, incolore è trasparente, bona colorazione, bonu insulamentu elettricu, resistenza à a corrosione è resistenza à l'abrasione, ma povera autolubricazione, tendenza à cracking stress, idrolisi faciule à alta temperatura, scarsa cumpatibilità cù altre resine.

Hè adattatu per fà picculi pezzi isolanti è trasparenti di strumenti è pezzi resistenti à l'impattu.

Prestazione di molding

1, materiale amorfu, bona stabilità termica, larga gamma di temperatura di moldura, poca fluidità.Assorbimentu di l'umidità petite, ma sensibile à l'acqua, deve esse seccu.U shrinkage molding hè chjuca, propensu à scioglie cracking è cuncentrazione di stress, cusì e cundizioni di muffa deve esse strettamente cuntrullati, è i pezzi di plastica deve esse annealed.

2, alta temperatura di fusione, alta viscosità, più di 200 g di pezzi di plastica, hè apprupriatu à aduprà u boccu di estensione di u riscaldamentu.

3 、 rapidità di rinfrescamentu veloce, u sistema di versazione di muffa à grossu, cortu cum'è u principiu, deve esse stallatu bè materiale friddu, u cancellu deve esse pigliatu grande, u muffa deve esse riscaldatu.

4, a temperatura di u materiale hè troppu bassu pruvucarà mancanza di materiale, parti plastica senza lustru, a temperatura materiale hè troppu altu facile à overflow bordu, parti plastica blistering.Quandu a temperatura di u moldu hè bassu, u shrinkage, l'allungamentu è a forza di l'impattu sò alti, mentri a forza di curvatura, compressione è tensione sò bassu.Quandu a temperatura di u moldu supera i 120 gradi, i pezzi di plastica sò lenti per rinfriscà è faciuli di deformazione è aderiscenu à u moldu.

3, plastica ABS (acrilonitrile butadiene stirene)


Gravità specifica: 1,05 g/cm3

Retrazione di moldura: 0,4-0,7%

Température de moulage: 200-240 ℃

Condizione di secca: 80-90 ℃ 2 ore

Prestazione materiale

1 、 Prestazione generale megliu, forza d'impattu più altu, stabilità chimica, boni proprietà elettriche.

2 、 Bona fusione cù vetru organicu 372, fattu di parti di plastica bicolore, è a superficia pò esse cromata, trattamentu di pittura spray.

3, ci sò altu impattu, alta resistenza à u calore, ignifughi, rinfurzati, trasparenti è altri livelli.

4, a fluidità hè un pocu peggiu cà HIPS, megliu cà PMMA, PC, etc., bona flessibilità.

Adatta per a fabricazione di parti meccaniche generale, parti resistenti à l'usura, parti di trasmissione è parti di telecomunicazione.

Prestazione di molding

1, materiale amorfu, fluidità media, assorbimentu di umidità, deve esse cumplettamente seccu, i bisogni di a superficia di e parti di plastica lucide deve esse un longu tempu preriscaldamentu siccatu 80-90 gradi, 3 ore.

2 、 Hè cunsigliatu di piglià a temperatura di u materiale altu è a temperatura di u muffa alta, ma a temperatura di u materiale hè troppu altu è faciule da descompone.Per i pezzi di plastica d'alta precisione, a temperatura di u moldu deve esse 50-60 gradi, è per i pezzi di plastica resistente à u calore, a temperatura di u moldu deve esse 60-80 gradi.

3、Se vulete risolve u prublema di clamping d'acqua, avete bisognu di migliurà a fluidità di u materiale, piglià a temperatura di u materiale altu, a temperatura di u muffa alta, o cambia u livellu di l'acqua è altri metudi.

4, cum'è furmà materiali di qualità resistenti à u calore o ignifughi, a superficia di u muffa dopu à 3-7 ghjorni di pruduzzione ferma a descomposizione plastica, chì devenga a superficia di u muffa brillanti, u muffa deve esse pulita in tempu puntuale, mentre chì a superficia di u muffa hà bisognu à aumentà a pusizione di scarico.

4, plastica PP (polipropilene)

 

Gravità specifica: 0,9-0,91 g/cm3

Retrazione di stampatura: 1,0-2,5%

Température de moulage: 160-220 ℃

Condizioni di essiccazione: -

Pruprietà materiale

Piccula densità, forza, rigidità, durezza è resistenza à u calore sò megliu cà u polietilene di bassa pressione, pò esse usatu à circa 100 gradi.E boni pruprietà elettriche è l'insulazione d'alta freccia ùn sò micca affettati da l'umidità, ma diventa fragile à bassa temperatura è ùn hè micca resistente à u muffa è faciule d'età.

Hè adattatu per fà parti meccaniche generale, parti resistenti à a corrosione è parti insulanti.

Prestazione di molding

1, materiale cristalline, absorption umidità hè chjuca, faciuli à funnu rupture corpu, cuntattu à longu andà cù descomposizioni facili metalli caldi.

2, bona fluidità, ma a gamma shrinkage è u valore shrinkage hè grande, facile à accade shrinkage, dent, deformazione.

3 、 A velocità di rinfrescante veloce, u sistema di versazione è u sistema di rinfrescante deve esse lentu per dissiparà u calore, è fate attenzione à cuntrullà a temperatura di u muffa.A direzzione di a temperatura di u materiale bassu hè evidenti, soprattuttu à a temperatura bassa è a pressione alta.Quandu a temperatura di u moldu hè più bassu di 50 gradi, i pezzi plastichi ùn sò micca lisci, faciuli di pruducia fusione poveru, lassannu marchi, è sopra à 90 gradi, faciuli à warp è deformazione.

4, u spessore di u muru di plastica deve esse uniforme, evite a mancanza di cola, anguli sharp, per prevene a cuncentrazione di stress.

5, plastica PS (polistirene)


Gravità specifica: 1,05 g/cm3

Retrazione di stampa: 0,6-0,8%

Température de moulage: 170-250 ℃

Condizioni di essiccazione: -

Prestazione materiale

L'insulamentu elettricu (in particulari l'insulazione d'alta frequenza) hè eccellente, incolore è trasparente, a velocità di trasmissione di a luce hè seconda solu à u vetru organicu, a colorazione, a resistenza à l'acqua, a stabilità chimica hè bona.Forza generale, ma fragile, faciule da pruduce crack brittle stress, micca resistente à benzene, benzina è altri solventi organici.

Hè adattatu per fà parti insulanti è trasparenti, parti decorative è parti di strumenti chimichi è strumenti ottici.

Prestazione di furmazione

1, materiale amorfu, piccula assorbimentu di umidità, ùn hè micca bisognu di seccu cumplettamente, micca faciule di descompone, ma u coefficient di espansione termale hè grande, faciule da pruduce stress internu.Buona fluidità, dispunibile per l'iniezione di viti o pistoni.

2 、 Alta temperatura di u materiale, alta temperatura di u muffa è bassa pressione di iniezione sò adattati.Allargà u tempu di iniezione hè benefica per riduce u stress internu è prevene a cuntrazione è a deformazione.

3, dispunibule in diverse forme di porta, porta è cunnessione di l'arcu di plastica, in modu per evità danni à e parti di plastica quandu vanu à a porta.A pendenza di demoulding hè grande, l'ejection hè ancu, u gruixu di u muru di a parte plastica hè ancu, hè megliu ùn avè micca inseriti, se ci sò inseriti, deve esse preheated.


Tempu di Postu: Aug-12-2022