Caratteristiche di u muffa di colpu

Caratteristiche di u muffa di colpu

muffa plastica-98

Da a perspettiva di a pruduzzione di prudutti plastichi, u muffa di colpu di estrusione hè utilizata per inflating, cooling, and shaping the parison, mentri dendu à u designer a forma è a dimensione desiderata.U muffa di colpu di estrusione hà e seguenti caratteristiche.

(1) I muffa di estrusione per colata, eccettu per i muffa speciale, cum'è i prudutti à doppia parete, anu solu una cavità di muffa femminile è senza muffa maschile.In cunfrontu cù i moldi utilizati in altri prudutti di plastica, a struttura hè assai più simplice.

(2) Siccomu a struttura di u moldu ùn hà micca un moldu maschile, pò inflate i prudutti di plastica cù recessi profondi è forme cumplesse.

(3) A cavità di u moldu ùn hà micca un canale di flussu di fusione, è u moldu hè chjusu dopu chì a parison entra in u moldu.U funnu parison s'appoghja nantu à l'espansione di l'aria compressa per riempie a cavità.

(4) In cunfrontu cù u muffa d'iniezione, a cavità di u muffa di colpu di estrusione porta una pressione più bassa.Materiali ligeri ponu esse utilizati per fà u moldu, è a cavità ùn deve micca esse indurita.U costu di u moldu hè relativamente bassu.

(5) Pruduzzione cuntinuu, alta efficienza di produzzione, è prudutti longu ponu esse fabbricati;

(6) I prudutti cù diverse sezioni ponu esse pruduciutu;

(7) Cumminatu cù altre equipaghji, pò compie u prucessu cumpletu di diversi prucessi.Per esempiu, a macchina di disegnu è a macchina di calandra cooperanu per pruduce a film;

(8) U capu di extruder è u pelletizer ponu cooperà per pelletizà;

(9) L'area hè chjuca è l'ambiente di produzzione hè pulitu.


Tempu di post: 29-oct-2021