Caratteristiche di i plastichi rinfurzati cù fibra di vetru

Caratteristiche di i plastichi rinfurzati cù fibra di vetru

muffa plastica-99

U plasticu rinfurzatu cù fibra di vetru hè un materiale cumpostu cù una larga gamma di variità, diverse proprietà è una larga gamma di usi.Hè un novu materiale funziunale fattu di resina sintetica è fibra di vetru attraversu un prucessu compostu.

E caratteristiche di u plasticu rinforzatu cù fibra di vetru:

(1) Bona resistenza à a corrosione: FRP hè un bonu materiale di resistenza à a corrosione.Hà una bona resistenza à l'atmosfera, l'acqua, l'acidu è l'alkali di cuncentrazione generale, u salinu, è una varietà di olii è solventi.Hè stata largamente utilizata in a prutezzione di a corrosione chimica.Tutti l'aspettu di.Hè rimpiazzà l'azzaru di carbone;inossidabile;legnu;metalli non-ferrous è altri materiali.

(2) Ligeru è alta forza: A densità relative di FRP hè trà 1,5 è 2,0, solu 1/4 à 1/5 di quella di l'azzaru di carbone, ma a forza di trazione hè vicinu o ancu più di quella di l'azzaru di carbone, è a forza hè paragunabili à quella di l'acciaio in lega d'alta qualità., Hè largamente usatu in aerospaziale;navi d'alta pressione è altri prudutti chì anu bisognu di riduce u so propiu pesu.

(3) Bona prestazione elettrica: FRP hè un materiale isolante eccellente, utilizatu per fà insulatori, è pò ancu mantene bè in alta frequenza.

(4) Un bonu rendimentu termale: FRP hà una conductività bassa, 1.25 ~ 1.67KJ à a temperatura di l'ambienti, solu 1/100 ~ 1/1000 di metallu hè un eccellente materiale d'insulazione termale.Hè una prutezzione termale ideale è materiale resistente à l'ablazione in u casu di superheat istantaneu.

(5) Eccellente prestazione di prucessu: U prucessu di mudificazione pò esse sceltu secondu a forma di u pruduttu è u prucessu hè simplice è pò esse stampatu in una volta.

(6) Bona designabilità: i materiali ponu esse scelti cumplettamente secondu e esigenze per risponde à i requisiti di u rendiment di u produttu è di a struttura.

(7) Modulu d'elasticità bassu: U modulu d'elasticità di FRP hè 2 volte più grande di quellu di u legnu, ma solu 10 volte più chjucu di quellu di l'acciaio.Per quessa, a struttura di u produttu spessu sente una rigidità insufficiente è hè faciule da deformà.A suluzione pò esse fatta in una struttura di cunchiglia fina;a struttura sandwich pò ancu esse cumpensata da fibre di modulu altu o rinforzi di ribs.

(8) Poveru resistenza à a temperatura à longu andà: in generale, FRP ùn pò esse usatu per un bellu pezzu à temperature elevate, è a forza di u FRP di resina di poliester generale serà ridutta significativamente sopra à 50 gradi.

(9) Fenominu di l'invechjamentu: Sottu l'azzione di i raghji ultravioletti, u ventu, a sabbia, a pioggia è a neve, i media chimichi è u stress meccanicu, hè faciule per causà degradazione di u rendiment.

(10) Forza di taglio interlaminar bassa: A forza di taglio interlaminar hè sopportata da a resina, cusì hè bassa.L'aderenza interlayer pò esse migliurata selezziunendu u prucessu, utilizendu agenti d'accoppiamentu è altri metudi, è pruvate d'evità a cisura trà i strati durante u disignu di u produttu.


Tempu di Postu: Nov-01-2021